Reklamacije – Snizeno.rs
Kupac ima pravo da reklamira proizvod ukoliko je isti neispravan, oštećen ili nije u skladu sa
specifikacijama navedenim prilikom kupovine.
1. Rok za reklamaciju
Reklamacija se može podneti u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda.
2. Način podnošenja reklamacije
Reklamacija se podnosi putem e-maila na adresu: snizeno.rs@gmail.com ili telefonom na broj: 061-6919-992.
U reklamaciji je potrebno navesti podatke o kupovini (broj narudžbine, datum kupovine), opis
kvara ili problema i, ukoliko je moguće, priložiti fotografije proizvoda i oštećenja.
3. Postupak rešavanja reklamacije
Nakon prijema reklamacije, Prodavac će izvršiti pregled i proveru proizvoda.
Ukoliko reklamacija bude opravdana, proizvod će biti zamenjen ili će biti izvršen povraćaj novca,
u zavisnosti od dogovora sa Kupcem.
Rok za rešavanje reklamacije je do 15 radnih dana od dana prijema reklamacije.
4. Troškovi slanja
Ukoliko je reklamacija opravdana, Prodavac snosi troškove povratka proizvoda i slanja
zamenskog proizvoda.
U suprotnom, troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.
5. Izuzeci
Reklamacije nisu prihvatljive ukoliko su proizvodi oštećeni usled nepravilne upotrebe, fizičkih
oštećenja izazvanih nepažnjom Kupca, ili su proizvodni delovi istrošeni usled normalnog
korišćenja.